מסלולי איתור וגיוס בכירים – Working alongside you

כוחם וחוזקם של ארגונים וחברות מובילות, נמדד בעיקר עפ״י האנשים המובילים אותם. צוות ניהול בכיר, המורכב מאנשים מוכשרים המוסיפים ערך לחברה, חשוב לאין שיעור. בעולם העסקי הדינמי של היום, בו השדירה הניהולית בחברות וארגונים מאופיינת בשינויים תמידיים, קיימת חשיבות מירבית בגיוס האנשים הטובים ביותר לתפקידי הניהול הבכירים בחברה.

כחברת בוטיק ותיקה ומקצועית לאיתור והשמת בכירים בחברות וארגונים, אנו מודעים היטב לחשיבות התהליך, לצורך בשמירה על דיסקרטיות מוחלטת ולתקציבים השונים המוקצים לשם כך. בגליה וינר יעוץ והשמת בכירים חשוב לנו להעניק לכם את השירות המקצועי המתאים ביותר לתקציב ולצרכים שלכם, כדי שתוכלו להצעיד את הארגון שלכם קדימה בעזרת האנשים הטובים ביותר.

בין אם מדובר בצורך מיידי בגיוס, או באסטרטגיית גיוס לטווח הארוך, תוכלו להיעזר באחד ממסלולי האיתור וההשמה שלנו ולראות בנו שותפים מלאים להצלחת החברה שלכם. להלן שלושת המסלולים לבחירתכם:

איתור בלעדי - Retained Search

החברה שלכם שואפת תמיד להשגת יעדים ולהצלחה. אתם לא מסתפקים בפחות מהטוב ביותר ורוצים ליישם אסטרטגיות חדשניות, שיובילו את החברה קדימה. לצורך כך, דרוש לכם צוות ניהול והנהגה מהמעולים שקיימים בשוק. לעיתים אתם אף מעוניינים לגייס לשורותיכם, מנהלים מובילים מחברות מתחרות, ולצורך כך דרושה דיסקרטיות מירבית, יכולת שיכנוע ובניית הצעה ״שאי אפשר לסרב לה״. מסלול האיתור הבלעדי שלנו (Retained Search) יבטיח לכם את כל אלה ועוד.

בתחילת התהליך נלמד לעומק את תחום העיסוק והפעילות של החברה שלכם, נבין לעומקם את הצרכים באיתור וגיוס בעלי התפקידים השונים ונאסוף מידע רלוונטי לצורך הכנת רשימת מועמדים פוטנציאליים (Long list). את הרשימה הארוכה, נצמצם לרשימה קצרה וממוקדת (Short list) תוך עדכון לגבי מידת ההתאמה והשוואה בין המועמדים, איסוף מידע נוסף לגביהם (מממליצים וכד’) והמלצה מנומקת עבורכם לגבי המשך התהליך עד לבחירה במועמד המתאים ביותר וסיכום איתו.

מודל עבודה זה הינו בבלעדיות מלאה ובתשלום מוגדר ומובטח מראש, והוא מבטיח לכם מחויבות מוחלטת שלנו להצלחת תהליך הגיוס וחתירה להשגת המועמדים הראויים ביותר לתפקיד, עד לשלב חתימת החוזה עימם.

איתור מתקדם - Advanced Search

בעולם העסקי הדינמי של היום, בו תפקידי הניהול משתנים ללא הרף, יש צורך במודל גיוס שיהיה גמיש ומהיר מצד אחד וללא פשרה על איכות המועמדים מאידך. עבור הצרכים המשתנים הללו, פיתחנו את מודל ״האיתור המתקדם״ (Advanced Search).

מדובר באחד המודלים המוצלחים ביותר לגיוס והשמת בכירים, היות ואתם כלקוחות שלנו מתחייבים לבלעדיות (מלאה / חלקית), תשלום מקדמה בתחילת התהליך ובסיום המוצלח, את דמי ההשמה המלאים. אנו נעשה הכל כדי שהתהליך יצליח ובפרק זמן קצר – ״Win-Win״ לכל הצדדים!

נתחיל בתהליך אפיון של תחום עיסוק החברה, כולל איתור מתחרים ושותפים, נבחן את הצרכים באיוש התפקידים ונבנה פרופיל של המועמד המתאים והרצוי. נאסוף מידע על מועמדים מתאימים ונכין רשימה קצרה וממוקדת (Short list) של מועמדים פוטנציאליים, אותה נציג לכם בליווי המלצות מנומקות. אנו נלווה אתכם עד לבחירת המועמדים המתאימים מבחינתכם וחתימת ההסכם עימם.

איתור חופשי - Contingency Search

לפעמים לא צריך לחפש רחוק – התשובות נמצאות ממש ׳מתחת לאף׳. בחברה שלכם מתפנה תפקיד ואתם יודעים להגדיר בדיוק את מי אתם מחפשים. דרוש לכם תהליך קצר וממוקד, עם סיכויי הצלחה גדולים. זו בדיוק הסיבה שמתאים לכם מודל ״האיתור החופשי״. מודל זה מאופיין בתשלום דמי השמה על בסיס הצלחה בלבד, מפני שבמקרה זה, אנחנו משוכנעים שנוכל לסייע לכם ולאייש בהצלחה את התפקידים.

לאחר שנאפיין יחד את תחום העיסוק של החברה שלכם, הצרכים המיידיים ואת התפקיד, נבנה פרופיל למועמד הרצוי. נתחיל בפעולות לאיתור מועמדים פוטנציאליים מתוך מאגר המועמדים הגדול שיש לנו. נלווה אתכם עד לבחירת המועמדים המתאימים עבורכם וחתימת ההסכם עימם.