אודות גליה וינר יעוץ והשמת בכירים

גליה וינר יעוץ והשמת בכירים, חברת בוטיק עם ותק של מעל לעשור, באיתור והשמה של מנהלים בחברות ישראליות מובילות בתחומי ההי-טק, הפיננסים, התעשיה והעסקים הגלובאליים. החברה מתמחה בהשמת דרגי הניהול הבכירים ודרגי הבינייים של המנהלים (מנכ״לים, סמנכ״לים ומדווחים לסמנכ״לים) וכן באיתור של חברי דירקטוריון לחברות, כולל מומחים מתחומי עיסוקן. בנוסף, החברה מספקת שירותי יעוץ בנושאי הערכת מנהלים והנהלות – במסגרת תהליכי התייעלות, במהלך של שינוי אסטרטגי ולקראת מכירה/רכישה/הנפקה.

גליה וינר, מייסדת ומנהלת החברה, עם נסיון של כשני עשורים בתחום השמת בכירים, בהם עבדה בין השאר בקרן הון הסיכון “וולדן ישראל” כדירקטור של איתור מנהלים. במסגרת תפקידה סייעה לחברות הפורטפוליו של הקרן בבניית צוותי ניהול מצליחים, בגיוס מנהלים ואנשי מפתח בדרג מנכ”לים וסמנכ”לים ובבדיקה והערכה של חברות פוטנציאליות להשקעה. בתפקידה הקודם, הקימה וניהלה את פעילות השמת הבכירים בחברת ההשמה CPS. בוגרת תואר B.A בספרות אנגלית וחינוך מאוניברסיטת ת״א.

מנטורית מתנדבת בפרוייקטי המנטורים של עמותות יוצאי יחידת דובדבן ויוצאי יחידת 669 הצה"ליות.

צילום: אילן בשור

חזון החברה

אנו שואפים לקבוע סטנדרטים של מקצועיות, אמינות והגינות בכל תחומי פעילות החברה ולהיות שותפים לחזון לקוחותינו להיות מובילים בשוק, באמצעות מנהיגות ניהולית מצויינת ומקצועית. אנו חותרים למצוינות, תוך מחויבות אישית כלפי כל לקוח.
החזון שלנו משקף את הערכים, אשר להם אנו מחויבים:

  • מצוינות ומקצועיות
  • אמינות ודיסקרטיות
  • מחויבות ללקוח
  • יצירתיות
  • אנושיות